ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ
Καλωσορίσατε στη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία Πιστοποίησης Φορέων για λήψη Ασφαλιστικής Ενημερότητας.
Στην υπηρεσία πιστοποιούνται μόνο:
- φορείς του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα,
- τράπεζες
- συμβολαιογράφοι
οι οποίοι για τις συναλλαγές τους απαιτούν ασφαλιστική ενημερότητα από τους συναλλασσόμενους.
Η διαδικασία πιστοποίησης ολοκληρώνεται σε τρία επιμέρους βήματα:
ΒΗΜΑ 1ο: ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.
Eπιλέξτε Νομικό Πρόσωπο ή Φυσικό Πρόσωπο στην περίπτωση που επιθυμείτε να εγγραφείτε για πρώτη φορά στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία ως Νομικό ή Φυσικό Πρόσωπο αντίστοιχα. Ολοκληρώνοντας την υποβολή της αίτησής σας μπορείτε να εκτυπώσετε τα στοιχεία της και να τα προσκομίσετε σε οποιοδήποτε υποκατάστημα-παράρτημα e-ΕΦΚΑ επιθυμείτε.
ΒΗΜΑ 2ο: ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΕ ΥΠΟΚ/ΜΑ – ΠΑΡ/ΜΑ e-ΕΦΚΑ.
Εκεί θα πραγματοποιηθεί ο έλεγχος των στοιχείων της αίτησης που υποβάλατε ηλεκτρονικά και θα σας αποδοθεί ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, ο οποίος είναι απαραίτητος για την ολοκλήρωση του επόμενου βήματος.
ΒΗΜΑ 3ο: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.
Επιλέξτε Ενεργοποίηση προκειμένου να προβείτε σε ενεργοποίηση του λογαριασμού που δημιουργήσατε κατά την Εγγραφή σας χρησιμοποιώντας τον ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟ που παραλάβατε από το e-ΕΦΚΑ.
Επιλέξετε Επανεγγραφή (Φυσικoύ ή Νομικού Προσώπου) στην περίπτωση που είστε ήδη πιστοποιημένος χρήστης (Φυσικό ή Νομικό Πρόσωπο αντίστοιχα) αλλά έχετε ξεχάσει είτε τον κωδικό χρήστη σας (username), ή/και το συνθηματικό (password) ή/και τον ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟ. Η διαδικασία επανεγγραφής είναι η ίδια με αυτή της αρχικής εγγραφής
ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Στους ήδη πιστοποιημένους συμβολαιογράφους για λήψη ασφαλιστικής ενημερότητας μέσω φαξ παρέχεται η δυνατότητα απόδοσης κλειδαρίθμου μέσω της επιλογής Μετάπτωση Συμβολαιογράφων. Ωστόσο, η διαδικασία ενεργοποίησης του λογαριασμού παραμένει η ίδια, όπως αυτή περιγράφεται στο ΒΗΜΑ 3ο: ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.